virus i datan


sorry att jag inte har uppdaterat på länge, men de är bara för att jag fick virus i datan så har inte haft en data på ett tag. men igår så kom anthon maddes kille och då fixade han den åt mej så snäll han är :D

i helgen så har jag varit med jenny och alice, men jenny har sovit här hela helgen och nu väntar jag på att mamma och pappa ska komma hem från vemdalen men dom är snart hemma och då ska vi åka och handla lite. idag har jag kollar på hockey när vallentuna spelade mot almtuna och tyvärr förlorade vallentuna med 1-8 men hoppas att de går bättre nästa gång kollade på dom också för att min kusin spelar i vallentuna :) men kul va de.
och sen har jag städat här uppe också så nu känner jag mej duktigt.

och sen är de skola imorron också, och de bästa är att de är måndag och de betyder att de är träning :D wiie! är så sjukt taggad faktiskt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0