Bara massa regn...

Ja, jag vet att jag är dålig på att uppdatera men härom dagen så fick jag virus i datan så den är inte fixad än men maddes kille Anthon ska hjälpa mej att fixa den ikväll eller imorron, så de innebär att jag inte Ian använda den men jag får försöka blogga mer från min iphone istället så kanske vi får lite mer uppdateringar. Och juste de här har inte varit min vecka asso först får jag ju virus i datan och sen i torsdags så låste sig min iphone och då fixade pappa den men sen när jag skulle gå in på meddelanden så stängdes de bara ner och sen bad jag Madde skicka ett sms till mej och när hon gjorde de så låste den sig igen så till slut fick pappa helt enkelt återställa hela telefonen så allt försvann och jag kan ju inte lägga in allt igen eftersom de är på datan men jag hade ialla fall kvar dom viktigaste kontakterna på ett papper så jag klara mej ialla fall. Men nu tycker jag att mamma, pappa och Nellie ska komma hem för de börjar bli lite tråkigt nu, som jag sa så är ju Nellie på väg hit, mamma och pappa va i Tyskland så dom hämtade henne på vägen hem så nu ska hon vara här i 2 veckor ungefär :) men nu har jag inte så mycket mer att berätta faktiskt kanske bloggar mer ikväll om jag orkar. Ni får ha de så bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0