Inlägg från iphonen

Hihi ligger som vanligt i sängen och kollar på Eva och Adam men de är så roligt. Idag har jag och Nellie inte gjort så mycket eftersom de har regnat hela dagen så då finns de inte så mycket att göra, fast när mamma kom hem så åkte vi och handlade de som saknas till imorron eftersom de är midsommar imorron och de innebär att de kommer folk hit :) väntar bara nu på att mamma ska bli klar i köket för sen ska jag och Nellie hjälpa henne med maten till imorron. Imorron ska jag och Nellie upp hyfstat för att vi ska baka en tårta som vi gjorde förra året också, men nu ska jag kolla på Eva och Adam så bloggar kanske mer sen om jag hinner och orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0