lite nya saker :)

kom hem från stan för ett tag sen, de fick bli lite nya saker men jag vissar upp de i slutet av inlägget. skulle ha bloggat igår men jag orkade inte så jag får skriva lite nu istället.
igår så va vi först i täby och kollade lite men jag köpte inget för jag hittade inget jag ville och sen hade jag typ inga pengar heller så men sen va vi typ där några timmar för sen skulle vi hem för jag hade träning igår och den gick ganska bra och den va rolig också. idag så åkte vi in till stan vid halv 1 typ och sen har varit inne i stan som jag skrev i början av inlägget och sen har vi typ varit där hela dagen eller vi kom hem för typ 1 timme sen kanske och nu sitter vi båda i sängen med varsin dator men nellie kollar på One Tree Hill men vi ska nog snart upp och köpa kyckling för vi ska äta kycklingsallad har vi bestämt. imorron har vi planerat att vi ska sola om vädret tillåter de vilket vi hoppas. igår så fixade jag min iphone också eftersom vi va tvungna att återställa den och sen hade min data virus så anthon fixade datan igår så på kvällen när jag kom hem från träningen så ladda jag över allt igen :)
men nu har jag inge mer att säga faktiskt så nu kommer bilderna på de jag köpte idag.


nöjd med allt ialla fall.
bloggar mer ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0