Mot Vaxholm :)

Sitter i bilen på väg mor Vaxholm med familjen :) först ska vi äta där och sen ska vi äta glass också. Idag har jag och Nellie varit inne i stan för andra gången och jag köpte en tröja från MQ som va på rea och den hade kostat 249 kronor men jag fick den för halva priset och sen en poncho typ från H&M som kostade först 249 men den va också på rea så fick den för 75 kronor så jag har verkligen hittat saker billigt vilket jag är glad över. Jag skulle ha köpt en ny piercing men jag visste inte vad jag ville ha så de blev ingen. När vi kom hem så la vi oss och solade ett tag. Men nu orkar jag inte skriva mera, kanske bloggar mer när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0