ont i hela kroppen...

ligger i min yber sköna säng, de finns ingen skönare säng än den!
idag har jag och nellie legat ute i solen hela dagen vilket va skönt men tillslut blev de jätte varmt så vi gick in och duschade och lite så, och senare åkte vi till min och pappas träning. träningen gick väl sådär, gjorde illa smalbenet igen behöver bara få en smäll och sen började svullna upp och göra skit ont, sen fick jag en lårkaka av daphne och sen fick jag hennes knä i magen men förutom allt de så gick den rätt så bra ialla fall :)
vi skulle ja åkt till täby idag men vi gjorde aldrig de eftersom de va så fint väder, men imorron blir de först stan och sen senare på eftermiddagen ska vi ta en tur till Vaxholm och äta glass, hihi :)
har inte så mycket mer att skriva nu faktiskt inte mer än att jag snart ska sova tror jag, för jag är skit trött. juste hittade lite bilder från Rånäs när vi alla nior va där men dom laddar jag upp en annan dag.
sov gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0