tänker tillbaka...

orkar egentligen inte blogga men tänkte att jag slänger in ett inlägg lite snabbt :)
rubriken har inget med de här och göra visste inte bara vad jag skulle skriva. men jag satt och tänkte tillbaka till grundskolan och allt där men de orkar jag inte ta upp nu.
idag har vi inte gjort mycket alls, vi gick typ upp halv 12 och sen åt vi frukost sen la vi oss i soffan och kollade på tv så vi har typ bara kollar på tv och film. jag såg nu "A walk to remember" den va skit bra de är verkligen en film ni borde se och snart ska jag kolla på en till men de vet jag inte vilken de blir men först ska jag nog gå och borsta mina tänder så att allt sånt är klart.
imorron så blir de nog först täby och sen på kvällen blir de träning. men nu har jag inte så mycket mer att skriva faktiskt, men ska försöka blogga mer imorron och sen ladda upp bilderna som jag sa förut, men jag orkar inte göra de nu så de får bli kanske nästan gång jag bloggar.
ha de bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0