you and me.

ligger just nu i sängen och funerar på att gå och lägga mej faktiskt men innan lägger jag upp ett inlägg om dagen.
idag har jag och nellie bara varit hemma och solat och tagit de lugnt och sen på eftermiddagen åkte vi till mammas jobb för att möta upp henne för efter hennes jobb så skulle vi handla men medans vi väntade på mamma så satt jag och nellie i deras massage stolar som dom har på jobbet, vilket va jätte skönt mamma tog en bild på oss också men den lägger jag upp sen, och sen åkte vi och handla till midsommar allt som behövdes och sen när vi kom hem så plockade vi upp alla våra grejer från rummet så de inte är så stökigt och sen åt vi och efter ett tag fick vi tårta för anthon fyller år idag och sen har vi bara legat i min säng och kollat på eva och adam avsnitt, hihi. men nu ska jag nog logga ut och sen borsta tänderna och sen kanske kolla på ett till avsnitt men jag får se om jag orkar, men bloggar mer imorron.
godnatt!


jag och nellie på mammas jobb :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0