älskade hjärtat!

caroline jag vet inte om du visste att jag kan/kunde ditt lösenord men det är sen
i sommras när vi fixa med din blogg, remember?
iaf. ville bara skriva hur mycket du betyder för mig. hur mycket jag älskar att ha
dig vid min sida. för jag hoppas att du vet det! du och jag kom varrandra så nära
på så otroligt kort tid. du betydde mycket för mig på så kort tid. det va som om
vi alltid kännt varrandra. hjärtat du är underbar du är inte värd att må så som du
gör just nu. men du är stark Caroline och det vet du om. du måste bara hitta din
innre styrka och gå vidare, det är jävligt svårt men hand i hand så klarar vi allt
precis som alltid innan! för vi båda vet hur bra allt känns efter bara att ha pratat
med varrandra. gumman du ska klara detta. det är inte värt alla tårar hur bra
det än känns att gråta. tårarna kommer få sitt slut och om du är modig nog att
säga hejdå så kommer livet ge dig ett nytt hej :) caroline allt jag ville säga till
dig som jag kan babbla om hur mycket som hälst och det vet du om är att jag
verkligen älskar att vi kommit varrandra så nära och att vi kan prata om ALLT.
du är speciell du är unik du är stark du är underbar du är bäst caroline! älskar
dig det vet du om mitt hjärta. ta hand om dig vännen, vi ses snart/ goa
helsingborgs kramar och pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0