älskade syssling!

nellie jag vet inte vart jag ska börja någonstans. inlägget du skrev va hur fint som helst. ja kommer ihåg i sommras då vi gjorde om min blogg och de gör inget att du kan mitt lösenord. jag saknar verkligen sommaren med dej!
du betyder sjukt mycket för mej med. jag vet att jag kan lita på dej till 100%, för jag kan verkligen säga allt till dej. om jag inte hade haft dej förra veckan på grund av de som hände så vet jag allvarligt inte vad jag skulle ha gjort, du gav mej tips och sånt och allt du ger som tips tar jag till mej och tänker på de. de spelar ingen roll vilken tid på dygnet de är för jag får alltid tag på dej. jag är också jätte glad att vi har kommit varandra så nära på kort tid. allt du skrev i inlägget värme jätte mycket i hjärtat! jag har massa mer att skriva men jag orkar inte fortsätta!
men tack också för att du hjälpte mej med min blogg och gjorde om den och så :)
jag älskar dej jätte mycket gumman!


bjuder också på en bild från i sommras på mej, nellie och klara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0