fredag imorron :D

äntligen så är de fredag imorron :) de ska bli så sjukt skönt faktiskt.
skolan idag har varit ganska bra faktiskt. gjorde inte så jätte mycket. de skönaste med den här veckan är att vi inte har typ haft några läxor och de har varit så jävla soft. men idag efter skolan så hade vi först dans och de gick skit bra faktiskt och sen åkte jag hem och alice följde med och sen övade vi på dansen och nu kan vi den jätta bra och sen åkte typ alice hem för kanske 1 timme sen och nu sitter jag här inte gör något alls.
imorron är de så himla skönt för jag får sova typ 1 timme exrta :D för imorron ska vi på "skolbio" här i vallentuna och den börjar nio så de finns ingen andledning till varför jag ska åka till skolan och sen tillbaka så de ska bli rätt skönt faktiskt :)
har inte så mycket mer att skriva faktiskt. men de här blir nog de sista innan jag går och lägger mej för jag kommer nog inte orka blogga mer sen eller kanske att jag skrivet ett innan jag går och lägger mej men de får jag se om jag orkar.
men annars skriver jag mer imorron.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0