god morgon!

god morgon alla läsare!
idag vaknade jag typ 20 över 7 för då började nero gnälla för att han ville gå ut så de va bara att gå upp och gå ut med hundarna och sen när jag kom in igen så satte jag mej här i soffan och nu kollar jag på Bert-sista oksulden fast den är snart slut tråkigt nog. men jag ska nog snart gå och fixa lite frukost faktiskt, och sen måste jag också hinna städa lite i rummet också innan jag åker. för jag ska träffa trine i väsby vid fyra och sen ta en fika och sen är hon så snäll så hon skjusar hem mej sen :) igår så somnade jag ganska tidigt faktiskt men de va ändå ganska skönt.
men nu ska jag nog gå och göra frukost, men bloggar nog mer sen kanske innan jag åker.
hoppas att alla får en bra lördag med klar blå himmel och strålade sol :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0