hann med allt.

Ligger just nu i sängen, orkade inte sitta vid datan längre och jag kände att jag behövde blogga innan jag gick och la mej så då blev de prefekt att blogga från mobilen :) rubriken säger ganska mycket faktiskt, för ikväll skulle jag hs hunnit med att plugga so och packa upp min väska sen Österrike och jag hann med båda sakerna *stolt*. Idag har de inte hänt något speciellt faktiskt, eller I skolan idag va vi tjejer på ungdomsmottagningen och pratade om lite olika saker och ibland blev de en pinsam tystnad och de va pinsamt för ingen av oss vågade sägs något. Förutom de har de inte hänt så mycket idag faktiskt. Jag har faktiskt typ inget mer att skriva. Tänk att jag alltid glömmer säga något, imorron efter skolan så ska jag följa med dom hem. Men nu ska jag sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0