helt färdig nu

slänger in ett inlägg nu.
har precis gjort i ordning mej för jag och mamma ska snart åka till hennes kompis som fyller år på måndag men vi ska fira henne idag. känner att jag måste göra något, kan inte bara sitta hemma och sega för då kommer allt upp så jag måste hitta på något när jag väl orkar också. efter vi har varit där ska vi ta en sväng förbi ikea också och kolla på gardiner och lite sånt :) men när jag kommer hem vet jag inte än vad jag ska göra, jag får se om jag orkar göra något. de är ganska ensamt nu på helgerna för dehär är inte jag van vid... men de kommer bli bättre. ikväll är de också final i melodifestivalen, brukar inte kolla på de men nu ikväll måste jag kolla på de faktiskt. har inte så mycket mer att skriva nu faktiskt men lägger in 2 bilder.


de jag köpte igår. nya shorts, undekläder och en ny jacka :)


och sen en bild på de jag har på mej idag :)

bloggar mer sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0