hemma från österrike.

kan ju till och börja med att säga att de är ganska skönt att vara hemme faktiskt trodde inte att de skulle vara de men så äre, men jag saknar ändå österrike sjukt också... jag hade de så sjukt bra där faktiskt, vädret va underbart och alla människor som va med, längtar tillbaka!
vi började resan hem igår. vi åkte från österrike igår morse kanske runt 9 och sen va vi framme vid båten i tyskland typ vid 5 eller något sånt vi va ialla fall där ganska tidigt för båten gick inte förän vid 22.45 typ men vi åkte runt lite och köpte godis och lite sånt, så nu har jag typ massa godis, hihi (a) och sen sov vi på båten och va framme i trelleborg vid 06:15 imorse och sen va vi hemma runt 13:00 typ :) så nu känns de som om jag har åkt tillräkligt med bil ialla fall... men mitt sportlov har varit helt underbart med massa sol och skidor :D de kunde inte ha blivit bättre faktiskt! bilder kommer.

men sen hände de en tråkig sak också... de är inte så bra mellan mej och erik just nu :( jag orkar inte berätta dehär för alla behöver inte veta de, dom som vet dom vet de men ni andra behöver inte veta... men vi ska ialla fall snacka imorron och se vad som händer. men de ända jag kan göra nu är att hoppas på de bästa. berättar mer imorron och säger hur de gick, så antingen blir de positivt eller negativit men jag hoppas de blir positivt. älskar ialla fall dej erik.

aja men snart blir de nog att lägga sig i sängen och kolla klart på wallander men först är de nyheterna och de men sen börjar den igen och då blir de som sagt att kolla klart på den och sen blir de att sova så jag orka gå upp imorron eftersom de är skola... *suck* men godnatt på er alla! och jag lovar att jag ska börja blogga mera nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0