huvudvärk!

kul att jag fick precis huvudvärk också :( aja...
kom hem från väsby för ett tag sen :)
de blev lite nya kläder eller en ny tröja från H&M och sen ett par tights från New Yorker skit snygga :)
fick vänta på trine i kanske 20 min men de gjorde inget, jag hann gå runt och kolla lite och sen va Swingfly i väsby centrum också aja skit samma... när trine kom gick vi till ett café och tog oss någonting och dricka och jag tog en chi latte de va grymt gott och sen satt vi bara och snackade lite skit och sånt men trevligt hade vi ialla fall och sen va hon så snäll så hon skjusade hem mej också :) och nu sitter jag här och väntar på att alla ska komma och sen ska vi börja laga mat och senare ska vi typ bada :) de ska bli mys. men nu har jag inte tid att sitta här och skriva. och tyvärr har jag inga bilder än på kläderna men de kommer så småning om. men ni får ha en bra lördagkväll för de ska jag ialla fall ha.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0