ingen blogg lust.

jag har verkligen ingen blogg lust längre... eller allt känns bara så jobbigt när jag ska göra allt. jag önskar verkligen att allt blev bra nu. aja orkar inte skriva mer sånt nu.
skolan idag va ändå rätt onödig faktiskt, för jag hade typ 1,5 lektion, för idag hade vi egentligen NO nationella men jag och nicky har inte NO så vi gjorde inte de så vi hade typ rast i 2,5 om inte mer, så satt ute i skåphallen och inte gjorde ett skit medans alla andra nio satt inne i klassrummet och gjorde provet. men jag är ändå glad att jag slapp de för jag skulle inte kunna ett skit fast de va om biologi. och efter skolan så följde jag med alice hem och vi tog de först lugnt men sen höll båda två på att somna så då började vi baka och vi blev typ precis klara tills vi va tvugna att gå till bussen. och sen när jag kom hem gjorde jag ingenting och jag gör inte ett skit nu heller. idag blir de nog att sova rätt så tidigt faktiskt, för de har blivit så sent dom här dagarna.
mamma sa till mej idag att hon tycker att jag ändå att jag har blivit lite mer gladare sen de tog slut mellan mej och erik men de är nog för att när vi va tillsammans så va jag bara arg och irriterad över att han aldrig hörde av sig och så, men att hon ändå ser att jag är fortfarande ledsen, men jag håller med henne. men hon sa de att de va inge illa menat och de förstår jag också, men jag va ändå irriterad och så när han inte hörde av sig och de dära. men men de är som de är nu...
förlåt om jag skriver om erik typ hela tiden men de är ingen som förstår hur mycket jag saknar honom och hur mycket jag älskar honom... de har gått mer än 1 vecka sen de tog slut men jag älskar fortfarande honom och kan inte släppa honom, han betyde så sjukt mycket för mej och sen när de tog slut så försvann en stor del av mitt hjärta... och jag försöker gå vidare men de är fan inte lätt att göra de. jag mår skit fortfarande men jag är inte bara ärlig mot alla hela tiden för till vissa säger jag att de är bra eller okej men innerst inne så äre inte så. saknar dej erik, skulle göra allt för att du tillbaka dej!
aja orkar inte skriva mer om de nu faktiskt. bloggar nog mer sen, för jag måste ändå ner i tvättstugan och hjälpa mamma lite och sen blir de nog att ta en dusch faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0