jag orkar inte plugga.

skolan idag har väl varit bra, men lite seg bara. men på idrotten så va verken jag, lisa, jimmy eller johan med så vi gick ner till ica ett tag och sen när vi kom tillbaka så hade vi inget att göra och vi stog och väntade på att bille och john skulle bli klara men sen orkade vi inte vänta så vi gick in i deras omkläddningsrum och alla killar hade typ precis precis duschat så man fick se lite mycket där inne (a) sen när dom va klara så gick vi tillbaka till skåphallen och satt där ett tag sen gick vi till bussen och sen åkte jag hem och sen gjorde jag inte så mycket och efter middagen så satte jag mej här och jag försöker att plugga till engelskan imorron för vi har prov imorron, jag orkar verkligen inte de... *suck* men de bästa med imorron är att vi slutar 12 och de gör vi nästa onsdag också :) men nu ska jag försöka att plugga klart så jag kan göra annat sen.
men kan blogga mer sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0