lets dance.

äntligen fredag börjar jag med att säga :D
skolan idag har varit helt okej, eller vi hade bara 2 lektioner för på morgonen så kollade vi på bio och sen va vi inte i skolan förän vid 12 typ :) och sen efter skolan så stannade jag kvar tills lisa och bille hade slutat och sen va vi kvar i skolan ett tag och sen gick vi till bussen och sen stog vi där ett tag och sen åkte jag hem och då gjorde jag inte så mycket, tog de mest lugnt faktiskt och sen vid 6 typ så åkte mamma och pappa och då passade jag på att gå ut med hundarna och sen när jag kom tillbaka så började madde och anthon med maten, när den va klar så åt vi och efter maten så gick madde och anthon ut och badade så plockade jag undan så duktig som jag är (a) och feter jag hade fixat i köket och så, så satte jag mej här i soffan och tar de lugnt men jag kollar också på let´s dance finalen men när madde och anthon är klara så ska vi typ kolla på någon läskig film och bara ha de mys :)
imorron så ska jag först träffa trine vid 16:00 och sen vid 18:00 så kommer lisa, john och bille och sen ska vi typ äta och sen bara ta de lugnt och mysa :)
nej nu ska jag kolla på tv, och jag kanske bloggar mer sen om jag orkar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0