lugn dag.

idag har jag varit ledig för de va ju idag typ alla åkte till romme så dom som inte skulle dit fick göra annat. jenny kom ju hit igår kväll när jag hade kommit hem ifrån träningen och sov hon här. vi somnade ändå ganska tidigt faktiskt för vi båda va skit trötta och plus att jag hade ont i ryggen så jag ville bara lägga mej ner och ta de lugnt, och imorse så vaknade vi typ halv 10 och sen gick vi ut med hundarna runt 10 sen blev de frukost, efter de kollade vi på tv och tog de lugnt för sen tog vi en buss som gick 11:57 till skolan för vi skulle dit och hjälpa Ellen och Alice med vår Cabaré som vi måste göra klart så då gjorde vi klart nästan all manus och sen affischerna och lite sånt, så nu är nästan allt klart vilket känns bra. och jag tror ändå att den kommer bli skit bra :) och de va skönt att vara i skolan när de inte va nå folk där för de va så tyst och skönt. och imorron är de skola igen :( tycker att vi kan få vara lediga imorron med faktiskt men men de är som de är nu, men vi har ändå inga jätte tråkiga lektioner heller. och sen helgen vet jag inte rikigt hur den ser ut men något som är bestämt är ialla fall att jag ska följa med Madde till globen på lördag för att hon vill till djurgårds shoppen så då följer jag med, annars vet jag inte eller imorron vet jag inte, lördag vet ni ju men sen på kvällen ska jag kanske vara med Bille men de blir nog så att jag är med honom och sen söndag vet jag inte. men de bästa är att Bille kommer hem snart :D överlycklig! men nu ska jag snart duscha och sen gå och lägga mej faktiskt. men bloggar mer imorron.
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0