säng time!

äntligen så får man lägga sig i sängen efter en ganska rolig och jobbig träning. träningen gick bra men de är som sagt fortfarande jobbigt att åka dit och veta oftast att erik är där och när man ser honom tänker man bara tillbaka till då de va vi... och de är ganska jobbigt :( men de kommer bli lättare sen. saknar erik sjukt mycket faktiskt. färdigt pratat om idag.
imorron ska jag till skolan och ha 1 lektion och sen ska vi tjejer i klassen åka till ungdomsmottagningen här i vallentuna så då måste jag åka tillbaka hela vägen igen de känns lite onödigt men jag måste till skolan först *suck* och sen kommer vi typ vara där halva dagen för vi kommer typ att komma tillbaka till skolan vid 12 typ eller något sånt. och efter skolan så ska alice följa med mej hem för hon har sen träning i ishallen, de ska bli mys att hon följer med mej hem :) sen ska jag nog försöka att packa upp väskan från österrike, skulle ha gjort de igår men jag orkade inte och sen åkte jag och mamma till ikea ju så jag hann inte. och juste jag fick typ panik idag också för jag såg i min loggbok att vi skulle ha haft engelska prov imorron men eftersom vi tjejer inte är där så är de flyttat till nästa vecka vilket är ganska bra eftersom jag inte hade pluggat ett skit till de, men jag ska börja plugga till de imorron kanske, men jag ska ialla fall försöka plugga till de varje dag faktiskt, för jag vill verkligen klara de. jag känner att jag skriver ganska långa inlägg nu för tiden eller de kanske bara blir så för att man kom på att de va massa andra saker som man vill berätta också. haha, juste idag i skolan så gjorde jag och alice en dans till "fjärlislarvs sången" haha den låten är så fåning! hahaha! men jag och alice hade ialla fall roligt (a) men nu har jag nog inte så mycket mer att berätta faktiskt. ska nog snart sova så jag ska börja avsluta dehär inlägget nu. jag hoppas ni har haft en bra dag! min dag har varit sådär och jag hoppas att denhär veckan blir bättre än förra veckan.
GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0