sängen snart.

dagen idag har väl varit bra, men de har varit sjukt tråkigt när inte bille va där men han kommer hem om 4-5 dagar så de är bara att stå ut. men dom dagarna kommer säkert gå fort eller jag hoppas de ialla fall.
idag i skolan så satt jag, lisa, john, jimmy och satt och pratade om hur vi skulle komma till balen men vi vet redan att vi ska åka limousine men john vill åka i en chrysler medans jag och lisa vill ha en hummer, men vi kom nog ändå fram till sen att de blir en chrysler bara för att vi inte orkade hålla på och den är billigare också men ändå. min dröm är att få åka i en hummerlimousine, men vi får se hur de blir med de. men annars har de inte hänt så mycket faktiskt.
ingen träning blev de heller men de gör inte så mycket för jag är sjukt trött faktiskt, så ska snart gå och lägga mej plus att jag har världens huvudvärk också, jag orkar verkligen inte.
men jag bloggar mer imorron tror jag. för nu ska jag gå och tvätta bort sminket och så och efter de ska jag kolla klart limousiner och sen blir de säng dax.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0