Sitter i skolan

Som vanligt så sitter jag i skolan på tekniken, de är typ då jag brukar passa på att blogga för vi gör typ inte ett skit, eller jo men vi är 6 tjejer som ska bygga en flygplats och desgina och sånt skit men jag vill egentligen inte göra de för jag vill göra ett köp centrum istället för de är roligare och jag vill inte ha ig i teknik men jag får ändå inte göra ett eget arbete. Jag får damp. Kommer typ få ig nu bara för att min grupp är helt cp... Vi kommer ingen vart. Aja får hoppas på de bästa. Snart åker Alice till Vallentuna vilket jag inte gillar :( för då kommer jag få vara här själv... Har inte så mycket att skriva faktiskt. Vill bara att victor ska ha lunch så han kan messa mej för jag har skit tråkigt, men har inte mycket mer att skriva så jag bloggar mer sen när jag kommer :) Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0