skit dagar...

hela den hära veckan har varit skit, jag har inte kunnat koncenterar mej så som jag borde ha gjort. jag har ingen ork att göra saker längre och jag har ingen ork att äta heller... jag mår verkligen skit har haft en stor klump i magen hela veckan. jag vet att jag har skrattat och så i skolan men innerst inne mår jag skit dåligt, men de är inget jag direkt visar i skolan. min bästavän alice sa till mej idag att hon ville ha tillbaka den glada caroline, men tyvärr så kommer de ta ett tag innan hon kommer tillbaka. min glada sida har försvunnit helt känns de som. jag försöker verkligen göra mitt bästa så att jag ska glömma de som hänt rätt fort men jag klarar inte de längre, jag har bestämt mej att de får ta den tid de tar för mej att glömma dehär. de känns konstigt också nu när de helger att man inte får vara honom för de va han jag va med typ varje helg när han inte var borta, men nu måste jag istället hitta på något annat och de känns väldigt jobbigt och konstigt, och ialla fall nu i början kommer de kännas ensamt... fyfan va jag hatar att de blev som de blev... jag vill inte leva såhär längre. jag orkar inte vakna varje dag och tänka på allt som har hänt och tänka på vad som kommer att hända under dagen och sånt. jag vill verkligen att de ska vara så som de va förut, men tyvärr kan jag nog glömma de faktiskt. jag vet att jag inte har gjort något fel men ändå så känns de som om jag har gjort de, hatar den känslan. jag skulle kunna sitta här i flera timmar och skriva ner allt dåliga som har hänt. men jag orkar inte lägga ner min energie som jag har kvar på de. men jag kan inte förstå att de är som de är vill att de ska vara som förut. och alla säger att de är bara att gå vidare men de är lätt för dom att säga de men de är inte så lätt att göra de faktiskt. skriver inge mer om dehär nu.

som sagt min vecka har varit skit på grund av allt med erik och sen fick jag veta att farfar ligger på sjukhus i månsdags också. men med honom blir de bättre för varje dag som går men de med erik känns de bara som om de stannar på samma nivå eller de går upp och ner men just nu känns de som om de går ner. men de kännas tomt ett tag nu. jag vet att uppdateringen inte har varit bra alls men som jag skrev tidigare, jag har nästan inge ork med något alls faktiskt. men jag ska ändå försöka att uppdatera bättre, jag lovar! orkar inte skriva två så de får bli ett långt inlägg nu. jag orkar inte berätta om skolan och hur de har varit och så. men idag så åkte jag och mamma till arninge och handlade lite och köpte lite nya saker som jag lägger upp bilder på senare typ imorron eller något sånt. imorron ska jag följa med mamma till hennes kompis som fyller år på måndag men vi ska fira henne imorron och de ska bli kul att få göra något och inte bara sitta hemma och tänka på allt dåliga för de har jag egentligen inte tid med och sen efter vi har kommit hem där ifrån vet jag inte vad jag ska göra faktiskt men de får jag se. men på söndag ska jag ialla fall packa upp min väska sen österrike som jag inte har orkat att packa upp än *suck* men de måste göras och har lovat mej själv att på söndag kväll ska den väskan vara tom och inte stå kvar i rummet... och juste min bästavän alice ska fixa om min blogg, nu header och lite sånt, för jag kan inte ha kvar den jag har nu de funkar inte och de stämmer inte heller...tyvärr... men den blir nog super bra :) men nu ska jag vara så tråkigt satt jag ska nog stänga av datan och kolla på tv och försöka fixa mina tofflor som har gått sönder :( buhu!
men jag bloggar nog mer imorron!
och jag hoppas att ni ialla fall har haft en bra vecka.
GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0