snart helg.

äntligen säger jag bara... snart helg! gud vad de ska bli skönt med helg.
imorron är de fredag vilket innebär också att de är en ganska lugn dag i skolan men de tråkiga är att alice inte kommer vara i skolan eller bara halva dagen och de är jätte tråkigt.
idag efter skolan så följde alice med mej hem ett tag och vi åt melis och lite så. men idag i skolan så höll jag på att dampa, för vi ska snart ha vår cabaré och de är typ inget som är helt klart och vi ska ha den om typ 1,5 vecka, men sen kom jag och alice på att den 31 mars så är de skidresa till romme också så då kom vi fram till att vi måste flytta den men vi ska ta upp de imorron men ialla fall... våran ena dans som vi tjejer har de är typ ingen som kan den och så och sen är de massa saker som inte är klart heller... så jag va bara nära på att skita i allt för de blev sån jävla kaos. men vi ska nog klara dehär. jag och madde va ute och sprang förut vi ska sprang ner till kyrkogården och kollade till farmors grav och den va lika fin som vanligt. och sen har jag också kollat runt lite på balklänningar för de känns som om de är dax att börja kolla efter de nu fast den är om typ 2 månader men de kommer gå fort, men jag har ialla fall hittat 2 styckena men jag orkar inte ladda upp bilder på dom idag utan de får bli någon annan dag :) men dom är sjukt snygga ialla fall.
imorron vet jag inte rikigt vad jag ska göra eller en sak vet jag och de är att jag ska vara hemma med hundarna på kvällen och sen resten av helgen vet jag inte vad jag ska göra utan dagarna får komma som dom gör och sen får jag se om jag hittar på något, för jag orkar inte planera så mycket faktiskt, de är lättare att ta de som de kommer helt enkelt. jag vet inte vad jag mer ska skriva för jag har inte så mycket mer att skriva. men jag ska nog snart gå och lägga mej och läsa eller något för jag är rätt trött idag, gick och la mej 10 igår och de va jätte skönt att gå och lägga sig så tidigt. men ska snart stänga av datan. bloggar mer imorron.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0