soft dag.

har haft en ganska chill dag idag. vi slutade egentligen 12 men jag fick sluta halv 12 för att jag inte hade någon NO. men jag blev ändå skit sur imorse när jag kommer till skolan för då är de typ inga elever och sen är de typ inga lärare heller och ingen visste inte varför vi va så få. och sen kändes de jätte onödigt att gå till skolan för jag hade ändå bara 2 lektioner men jag gick mest till skolan för att vi hade engelska prov de gick verkligen skit... men sen efter jag hade slutat så satt jag i skåphallen och väntade på att lisa skulle sluta och på att john, theo och bille skulle komma tillbaka också, men sen när alla va på plats så gick vi ner till ica och satt där typ 1,5 timme och inte gjorde ett skit typ :) sen åkte jag hem och bara tog de lugnt för jag har mega ont i magen, jag hatar verkligen mensvärk de är så onödigt... aja men tog 2 alvedon för ett tag sen så att jag ska kunna träna sen. jaa, sen har de inte hänt så mycket idag faktiskt. ska snart äta och sen blir de träning. taggad faktiskt. imorron så vet jag inte vad som händer eller först skolan men sen vet jag inte. men nu ska jag fortsätta hjälpa mamma med maten och sen blir de att byta om för vi ska åka till träningen om typ 1 timme. men kanske lägger in ett till sen när jag kommer hem men de beror på om jag orkar eller inte.
ha de så bra så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0