soft engelska lektion

sitter i skolan och har egentligen engelska lektion men vår lärare är sjuk och vi har ingen vikarie så alla vi tjejer i klassen sitter med an varsin data eller alla förutom anna och elin dom bara sitter och kollar på oss alla andra. de är bara vi tjejer här i klassen just nu för killarna är på ungdomsmottagningen så dom kommer typ tillbaka efter lunch så vi är 9 styckena i klassen nu, hihi!
förlåt för den dåliga uppdateringen men ni vet ju varför den inte har varit så bra för de skrev jag i mitt andra inlägg som jag skrev i måndags... jag mår fortfarande dåligt över de som hänt och kommer säkert göra de ett tag till... men jag saknar verkligen erik jätte mycket! men som sagt de va de bästa för oss båda. men ska nog ringa honom efter skolan och när jag har kommit hem och prata lite med honom.
men nu är lektionen slut så jag måste logga ut. men jag bloggar nog mer sen.
hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0