söndag.

min helg har varit helt underbar, eller i fredags gjorde jag inte så mycket och igår så träffade jag ju först trine och jag kom inte hem förän vid 6 kanske sen kom bille och tillslut kom lisa och john också, dom kom typ lagom till middagen, eftermiddaegn så badade vi ett tag och sen duschade vi och sen tog vi de lugnt och sen åt vi paj och sen blev de lite mer mys innan alla åkte hem, och de jobbigaste va ju när bille skulle åka hem :( och dagen idag har varit hur lugn som helst, jag har inte gjort ett skit idag typ bara varit hemma och kollat på tv. men söndagar är så sjukt sega så man gör typ inget på dom.
imorron är de skolan vilket jag inte längtar till eller jo lite för då kommer jag få träffa lisa, john och några till men de tråkigaste är att bille inte är i skolan... därför kommer den här veckan vara en helvetes vecka och den kommer gå så jävla långsamt också... de har typ gått 1 dag sen vi träffades och jag saknar honom redan... hur ska de här gå egentligen? de kommer säkert gå bra men de kommer vara jobbigt och sen är de så också att vi inte kan prata varje dag heller eftersom han är i norge :( men vi kommer prata så mycket som möjligt på facebook. aja... saknar dej redan!
imorron är de träning också :)
just nu sitter jag och kollar på Luftslottet som sprängdes , den är riktigt bra faktiskt.
men nu orkar jag inte skriva mera. och de kommer nog inte bli ett till inlägg heller, för de kommer jag nog inte orka.
men bloggar mer imorron.
och säger godnatt nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0