spexfoto imorron :D

rubriken säger ganska mycket men först ska jag berätta lite om min dag :)
dagen idag har ändå vara ganska bra faktiskt. vi hade själd idag och jag är snart klar med min tjock tröja så nästa gång blir en äntligen klar :D men annars har de inte hänt så mycket eller förutom att jag hade 7 min på mej imorse att göra mej i ordning och så och sen springa till bussen och de va på sekunden att jag inte missade den, för om jag hade varit 1 minut sen så hade jag missat den. men en sak som roligt och gulligt och de är att typ alla i nian har frågat någon om man vill gå på balen, så nu är typ alla tjejer upptagna och de är lixom mer än typ 1 månad kvar men ändå de är ändå gulligt.
imorron är de som sagt onsdag och då händer de mycket, bland annar spexfoto som ska bli sjukt kul, sen slutar vi typ halv 12 och sen är de träning också, så jag har lite att se fram emot. på vårat spexfoto så har vår klass superheros så jag ska vara en "fjortis superman" haha, de kommer nog bli bra, jag kommer lägga upp en/flera bilder på kläderna jag ska ha imorron. men jag ska snart gå och lägga mej för jag ska upp klockan 6 imorron för jag ska en tidigare buss till skolan för att jag och alice ska hinna fixa oss innan foto och de ska vi ta halv 9 så då har vi typ 1 timme på oss :) men jag har inte så mycket att berätta faktiskt. förutom att livet börja gå den rätta vägen igen, vilket känns helt underbart. men de är klart de är fortfarande jobbigt med de som hände men livet går fan vidare och man hittar andra killar. så livet är faktiskt bättre nu.
jag tycker att de kan bli lördag nu! för då kommer min favis Bille hem ifrån norge. saknar honom så jävla mycket! och sen saknar jag honom i skolan också :( men den här veckan gick fortare än vad jag trodde faktiskt. men nu ska jag börja avsluta dehär inlägget och sen blir de att lägga sig i sängen och ta de lugnt och försöka att sova. men först bjuder jag på bilder.


bara på kläderna.

med uggsen till. för de blir dom skorna till.

och sen blir de vofflat hår till :) så de kommer bli super bra!

nej men nu ska jag logga ut för sängen ropar nu... är så sjukt trött faktiskt.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0