spexfoto :)

haha ja som sagt vi hade spexfoto idag i skolan som jag skrev igår och de va fett kul :) och bilden som fotografen valde de va den bästa bilden vi tog. annars har den här dagen varit ganska tråkig, för vi hade 2 lektioner och sen slutade för vi slutade halv 12 den här onsdagen också. men de va ändå skönt att sluta så tidigt faktiskt. och efter skolan satt jag kvar med några personer och väntade på bussen och den gick förän vid kvart över 1 så de va lite segtmen kul hade vi ialla fall och sen när jag kom hem så har bara tagit de lugnt och tagga inför träningen ikväll :) och efter jag har kommit hem så kommer jenny hit och sover här för vi är lediga imorron eller ganska många ska till romme och dom som inte ska de får hitta på någon egen aktivetet så då ska vi typ vara hemma och sen bada typ :) men skönare de än att åka till romme ialla fall. och juste jag har precis beställt hem spexfotot också :D längtar tills jag får dom!
men nu har jag inte så mycket mer att skriva faktiskt. men jag kommer lägga upp lite bilder från idag men dom är bättre än dom jag la upp igår ialla fall.


9b när dom skulle ta foto :) dom hade temat Tarzan.

jag och alice :)



de va dom bilderna. känner att jag va så snygg också ;)
juste jag tog bussen som gick 07:09 imorse för att jag och alice skulle hinna göra oss i ordning innan vi skulle ta fotot så hon började med mitt hår men sen såg vi att klockan blev mycket så då fick emma ta mitt hår och fortsätta att våffla och lisa fick sminka mej :) men fint blev de ialla fall. men nu ska jag snart äta. men bloggar nog mer sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0