träning snart

måste bara säga en sak, jag älskar verkligen min nya blogg eller aa desginen :D
snart ska jag och pappa åka och träna :) de ska bli kul eller jag är taggad men har fortfarande en klump i magen för att jag ska behöva se erik... de är fortfarande jobbigt. och sen har jag bestämt mej också att jag ska skriva ut alla namn eller dom jag pratar om och inte typ skriva han/hon utan skriva namn, för varför ska man dölja något för någon för? nej de är bara onödigt så de har jag bestämt mej för. jag återgår till träningen nu, de ska ändå bli skönt att springa av sig lite, har ganska mycket spring i benen just nu faktiskt, fast jag vet inte varför.
och juste har kollat på lite färger till rummet för jag har bestämt att jag ska måla om rummet och pappa har sagt att han kan göra de åt mej :)
haha kom på att jag har lite till att skriva. jag skulle ta en bacon bit innan middagen och den va skit varm och sen råkade jag svälja den hel och brände mej i halsen och vi hade ingen is hemma så mamma sa att jag fick ta lite glass (a) man kanske skulle ta och bränna sig i halsen lite fler gången (a) haha nej verkligen inte för de gör skit ont... bla bla bla måste sluta blogga nu för jag och pappa ska åka när som helst. bloggar kanske mer sen när jag kommer hem om jag orkar.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0