tränings dax!

vet att jag har varit dålig på att uppdatera, men de har varit så mycket just nu. jag har tyvärr inte så mycket att skriva, eller jag har massor men inget jag orkar skriva om direkt. helgen har varit ganska bra ändå. i fredags va jag och madde hemma med hundarna för pappa va inte hemma och mamma gick ut med några kompisar så de va bara jag och madde hemma, i lördags så gjorde jag inte så mycket men typ vid 5 tiden så tog jag bussen mot kårsta och i brottby kom lisa och john på och sen åkte vi hem till bille och sen tog vi de lugnt där ett tag och sen lagade vi mat för resten av hans familj skulle bort på middag så de va bara vi 4 då :) och sen efter middagen så gjorde vi inte mycket alls och sen vid 10 så åkte vi till ica stop och köpte paj för billes mamma skulle ha gjort de på vägen hem men de hade hon glömt så då åkte vi och köpte de då och sen åt vi den vid halv 12, hihi men gott va de. och sen på söndagen så gjorde vi inte mycket men sen vid 12 så åkte vi hem och sen när jag kom hem så tog jag de bara lugnt och sen idag va de skola... idag så gjorde vi klart dansen också så de känns rätt skönt faktiskt :)
har inte så mycket mer att skriva nu faktiskt.
ska avsluta dehär inlägget för snart ska vi åka till träningen. kanske bloggar sen när jag kommer hem men de är bara kanske.
bjuder på en eller flera bilder lite snabbt dock är dom gamla.

de får räcka. kommer göra ett inlägg nån annan dag med bara bilder :)
ni får ha en bra måndags kväll :)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0