409 inlägg..

jag orkar inte skriva så mycket nu för jag börjar bli sjukt trött...
men med dehär inlägget så har jag gjort 409 inlägg på lite mindre än 3 år vilket är dåligt tycker jag för de borde vara flera inlägg men de är bara för att jag har varit så dålig på att uppdatera *suck*.

men idag ialla fall så sket jag i irdrotten sista lektionen för jag skulle prata med anna med gården så jag gjorde de och sen satt vi och snackade lite sen ringde jag dit bille så vi satt och snackade ett tag om allt som har hänt. men jag kan berätta mer imorron för jag orkar inte skriva så mycket nu. imorron är de skolan igen och då ska jag till gården igen och bara säga hej till anna medans hon jobbar där och sen vet jag inte om jag ska träna eller inte för jag har fortfarande ont i knäna så jag får se hur de blir. och sen idag blev jag på dåligt humör när jag såg imorse att de typ va snöstorm ute, fyfan säger jag bara, de är maj och de ska inte snöa då.
men nu orkar jag inte skriva mera, bloggar mer imorron jag hinner och orkar!
godnatt alla! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0