Bilder från balen :)

okej, jag säger bara vilken fredag! fan va de va kul trodde inte att de skulle bli så kul! kan bara berätta lite grann eller de kommer säkert bli en del men ialla fall i fredags så åkte jag och jenny hem typ kvart över 11 hem till mej sen va vi hos mej tills vi skulle åka till Ida och sen där ifrån åka till balen, men vi va här hemma och gjorde oss i ordning och sådära sen åkte vi. när vi kom dit så regnade de lite men ialla fall efter maten och allt de dära så satte dom igång festen och jag fick ta av mej skorna på en gång typ för jag hade så sjukt ont och jag kunde inte dansa i 10 cm höga klackar så jag tog av mej dom och sen blev de party!! shit va roligt de va. men när jag och jenny skulle hem hade vi så hade vi sjukt ont i fötterna och benen efter allt dansandet men då kom 2 fältare i sin bil och en av dom kände vi så dom va så snälla och skjusade hem oss :) men nu orkar jag inte berätta mera utan nu får ni massa bilder istället!


de va alla bilder ifrån balen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0