cabarét hela dagen.

god morgon!
nu känner jag att jag kan lägga in ett inlägg för jag har lite tid över.
jag vet att de typ en vecka sen jag bloggade sist men de är så mycket i skolan och så, så jag hinner tyvärr inte blogga varje dag vilket jag egentligen vill men jag ska försöka göra mitt bästa.
idag så har vi cabarét hela dagen för idag är de den stora, för ikväll så har vi en föreställning för föräldrar och sånt. men jag är sjukt nervös för att jag ska säga fel saker på fel ställe, men de här kommer nog gå bra. har inte så mycket mer att skriva faktiskt. ska nog snart välja kläder och sen fixa mej och äta lite frukost tror jag.
men ni får ha en bra dag så får vi se om de kommer ett till inlägg ikväll när jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till!<3

2011-05-18 @ 07:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0