ledig idag de kan inte bli bättre.

rubriken säger ganska mycket faktiskt eller aa nästan allt. är ledig idag och de kunde ha varit bättre, men nu ska jag inte tänka så mycket på de. men de är ändå sjukt skönt att få vara ledig. vaknade halv 11 idag och gick ut med hundarna och pratade med emma i typ 10 min eller något sånt och sen har jag inte gjort så mycket eller sitter i soffan och kollar på solsidan. senare blir de att åka och träna lite :)

jag har inte brättat något om vad jag har gjort på valborg eller bara på facebook men inte här för de hann jag inte göra. men först så va jag och kollade på pappa när han spelade och efter de när jag kom hem så hämtade amanda mej med hennes moppe och sen va vi hemma hos henne och tog de lugnt sen gick vi ner till ica och köpte glass och lite så och sen blev klockan halv 8 och då fick vi skynda oss för vi skulle åka bort till brasan och möta jenny där men när vi kommer dit möter vi andra från klassen också och vi hade skit kul och sen när jag och amanda skulle hem så mötte vi lite folk så stannade och pratade lite och sen när vi skulle åka hem så tog vi säkert 4-5 varv runt brasan eller aa runt där och sen åkte vi runt och tuta på typ alla, men när vi nästan va hemma så höll vi på att krocka med en bil och de va skit nära, men jag och amanda garva som fan då men sen när vi va hemma så insåg vi verkligen hur illa de kunde ha gått, men vi klarade oss och sen när vi kom hem gick vi till wille och dom ett tag efter de gick vi hem och kollade på film och sen somnade vi och sen igår gjorde vi inte så mycket. men min valborg blev ialla fall bra och jag hoppas eran också va de :)

men nu orkar inte jag blogga mera för jag ska snart byta om och sen ta en sväng med hundarna. men bloggar mer snart tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0