mycket att göra.

jag vet att jag suger på att uppdatera men de händer saker hela tiden som gör satt jag inte hinner de.
har typ inget att skriva eller inget jag kommer på nu eller jag kan ju berätta vad jag ska göra i helgen för den är helt upptagen :)
aja men på fredag är de äntligen bal vilket jag längtar till sjukt mycket, så efter skolan så ska jenny följa med mej hem och sen fixar vi oss här och sen åker vi till brottby hem till ida och chillar lite där och sen typ 20 i 6 så åker vi till balen och sen festar vi loss där senare på kvällen och bara har de kul och efter ska jenny sova här för på lördag ska jag först spela match och hon ska följa med och kolla på den och sen åker vi hem till mej och fixar de sista och sen tar vi hennes moppe hem till henne fast på vägen så ska vi stanna och handla för på kvällen blir de grillkväll igen :) ska bli mysigt och sen åker vi hem till jenny och sover där till på söndag :) helger kommer bli super!
men nu orkar jag inte skriva mera, för nu ska jag kolla på film och sen sova!
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0