orkar inte går och lägger mej snart.

ja rubriken säger ganska mycket faktiskt, orkar inte med allt längre så snart går jag och lägger mej och tänker på annat om jag kan... vilket är inte jätte lätt längre när allt bara blir skit hela tiden. många säger att jag är stark som kämpar alla gånger men själv känner jag mej jätte svag och de känns som om jag kommer ge upp snart, vilket jag hoppas att jag inte gör för jag ska verkligen vissa alla att jag kan klara allt bara jag vill. först va de ju ett helvete med de som hände med erik och de tog ett bra tag innan jag kunde släppa allt de eller jag släppte de bara för någon månad sen och sen blev jag lycklig ett tag typ 1 månad eller nått sånt och sen blev allt skit igen fast med bille, och eftersom jag klarade av allt med erik så borde jag klara av dehär också, men de kom så nära, så nu måste jag bli av med den här skiten vilket kommer nog bli svårare eftersom jag och erik sköte allt jätte bra och kom överens och satt och pratade om de men allt med bille har vi ju tagit på sms och facebook, jag har försökt att tagit de face to face men de är fan inte så lätt... så allt mellan oss har bara blivit så jävla fel och sen är de inte lätt att lösa något heller när någon ljuget, jag orkar bara inte med killar längre, jag ska hitta någon som vet vad han vill och som inte ljuger och säger precis vad han känner och tycker. eller de enklaste är att bara skita i killar ett tag och bara leka runt lite och göra vad jag vill för jag har hela livet framför mej faktiskt. och de kommer nog ta ett tag innan man hittar den som är den rätta för en själv. men nu skiter jag i dehär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0