sminka sig och de kanske är en bra ideé.

de känns som om de va evighter sen jag bloggade sist vilket de va kanske men har inte haft ork eller tid till att blogga.
sitter just nu i sängen men min rubrik säger en hel del faktiskt. jag är ledig från skolan idag för att jag ska åka och kolla på 2 gymnasium först halv 11 så ska jag och mamma åka och kolla på Stockholms hotell och resturangskola och som ligger vid globen typ och sen halv 3 så ska vi kolla på Österåkers gymnasium som jag inte rikigt är helt säker på vart de ligger, men de ska bli kul men jag är lite nervös faktiskt men de kommer gå bra :)
fast de jobbigaste är att jag missar nationella del C i matte så jag kommer få göra annan veriation imorron istället.
men nu har jag inte tid med att sitta här för nu ska jag sminka mej, platta håret och äta frukost, men jag ska försöka att hinna blogga mera ikväll fast de beror på om jag ska träna eller inte men vilket jag inte tror att jag hinner göra.
hoppas ni får en bra onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0