stänger av datan nu.

ska sova snart. men innan så tänkte jag bara säga att träningen gick ganska bra men lite jobbig men sen fick jag ont i båda knäna men jag har haft ont i dom förut, så nu ligger jag här i sängen och har ont men de går nog över snart tror jag eller jag hoppas på de. men jag ska snart stänga av datan så att jag orkar gå upp imorron eftersom de är skola och spnt skit, men efter skolan ska jag till gården och prata lite med anna om allt som har hänt eftersom jag träffade henne på nova förra torsdagen så frågade hon hur de va och då svarade jag de som har hänt och sen bestämde vi att vi skulle träffas och prata om de och då fick de bli imorron men annars vet jag inte vad jag ska göra imorron förutom de. men nu ska jag sova för mina ögon håller på att slockna... men jag ska försöka att blogga något imorron! men innan jag stänger av bjuder jag på en bild.
godnatt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0