Dag 1 "presentera dig själv"

Ja nu börjar jag med " 30 dagar"


Jag heter Caroline Jansson och jag är 16 år och fyller år den 29 september. jag bor i vallentuna i en vila och innan de så bodde jag i kårtsa i radhus, jag har bott här i vallentuna snart 2 år och i kårsta bode jag i ungefär 14 år. vi flyttade för att de fanns typ ingen andledning att bo i kårsta längre, men först ville jag inte mesen insåg jag hur skönt de skulle bli och hur skönt de skulle bli att få börja om på nytt. på min fritid så brukade jag träna och då tränade rugby , men nu är de uppehåll och träningen drar igång i vinter igen någon gång, jag brukar åka skidor och snowboard också fast de gör jag ju såklart bara på vintern, och sen brukar jag vara med kompisar eller så är jag hemma pluggar. jag har gått i 3 olika skolor först gick jag i kårstaskolan F-6 sen bytte jag till krabyskolan 7-9 och nu går jag mitt första år på gymnasiet och jag går på stockholms hotell och resturangskola och de valet är jag jätte nöjd med för jag trivs hur bra som helst. min familj består av mamma, pappa och min syster men sen bor min kusin här och sen min systers kille bor här också rätt ofta och sen har vi 2 hundar som heter Brorshan och Nero.

kommer inte på något mer jag kan berätta om mej själv men om ni har frågor så är de bara att fråga så ska jag försöka att svara på dom :)
jag hoppas ni fortsätter att läsa min blogg så min statestik blir högre!

Kommentarer
Postat av: niclas du vet nog vem

kbry

2012-01-05 @ 16:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0