Dag 2 "Mina närmaste vänner"

Idag är de mina närmaste vänner, men istället för att bara skriva så lägger jag upp bild på dom också :)


vi börjar med alice, hon är en av mina närmaste vänner. jag lärde känna henne i 7:an när jag började i karby och vi kom varandra jätte nära så till henne kan jag berätta allt till. hon är härlig och mysig tjej :)



jenny är också en av mina närmaste vänner och henne lärde jag också känna i 7:an eller så va de i 8:an men med henne kan jag också säga allt till.



Lisa lärde jag nog känna i 8:an och nu är vi jätte nära kompisar och vi har alltid roligt tillsammans. en helt underbar tjej.


Nellie lärde jag känna för några sommar sen och de är min syssling men vi är kompisar också :) vi kom varandra nära på ganska kort tid men hon betyder mycket för mej.


de va dom viktigaste, men jag har flera nära vänner men jag orkar inte rabbla upp alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0