Dag 5 "mina största rädslor"

Mina största rädslor är nog att förlora dom nära alltså någon i min släkt vilket jag redan har men de är så himla jobbigt och sen en annan rädsla är att jag kommer faila med betygen i skolan är rädd för de men jag får hoppas på de bästa. men min absolut största rädlsa är nog hur de kommer bli i framtiden när man ska flytta hemifrån skaffa eget hus/lägenhet, sköta sig själv, familj, ekonomi och allt så, de är en sak jag tänker på ganska mycket faktiskt hur de kommer bli då eftersom nu bor man hemma och man får pengar (studiebedraget) och man får mat och allt sånt, men andra sidan så är de ett tag kvar tills jag flyttar hemifrån.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0