de händer mycket i vallentuna!

okej, den här dagen har varit jätte konstig de började med att jag va hemma ifrån skolan för jag inte mår bra av vissa saker så magen håller på och sen va jag tvungen att sova ut, men ialla fall så ringer mamma och väcker mej någon runt halv 10 och säger att vi inte får gå ut med hundarna ner mot centrum för att de är en idiot så har knivhuggit en människa och så sa hon att jag skulle gå in på aftonbladet och läsa mer om de så jag gör de, och då står de att de är en kille som har blivit knivhuggen precis utanför vallentuna gymnasium och att gärningsmannen är på fri fot och dom vet inte vart han har tagit vägen så jag blir skit rädd eftersom man vet aldrig åt vilket hål han stack åt så jag va skit rädd och så, och jag visste redan att de va något som inte stämde för de va en helikopter som flög ovanför oss hela tiden och sen kom de flera poliser och ambulanser och så. men lite senare skriver min kompis cissi ett sms till mej för hon går där och hon är jätte rädd och sådär och man visste inte heller om han hade tagit sig in i skolan eller inte, så polisen ville att alla skolor i hela vallentuna skulle se till satt ingen elev gick utanför skolansområde och plus att bussarna inte släppe på folk eller av folk här i vallentuna heller och de va för att han inte skulle kunna ta sig någon annanstans så lätt. men på dagen/eftermiddagen så kom dom ut med att han som blev knivhuggen är en elev från gymnasiet och han hade precis kommit till skolan och så. han blev knivhuggen flera gånger i ryggen och sen fick en lunga punkterad också och han fick föras till karolinska med ambulans helikopter. men tänk att de finns såna jävla idiot som har mod till att göra sånt, de är så jävla sjukt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0