mina tjejer!

okej, de va ett tag sen jag skrev sist, men jag kommer nog göra så att jag kommer blogga när jag känner för de och så, för jag har inte alltid lust eller tid att skriva.
just nu sitter jag och väntar på att lisa, philip och denise ska börja ta sig hemåt igen för lisa och philip åkte och hämtade denise i västerås eftersom hon går i skolan där, men dom är väl här om kanske 2 timmar eller något sånt. sen blir de att dra hem till denise eller något och så hittar vå på något kul :D älskar mina tjejer så grymt mycket, dom betyder verkligen jätte mycket.
och min helg kommer typ bestå av att umgås med tjejerna eftersom denise kommer hem över helgen :)
men nu ska väl jag packa ihop mina grejer och lite så men jag har tid på mej men så jag har de gjort ialla fall.


flum bild på oss!
älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0