Grattis till mej på 16 års dagen!

ja de va ett tag sen sist.
rubriken säger sitt! :D min dag har varit helt underbar, men nu kommer de bilder på de jag har fått idag :)


Peak tröjan jag fick av madde och anthon :)


fick en julmust av madde också :) fick en av dom första julmusts flaskorna i sverige för året :)


petty boop mjukisarna jag fick av morfar och gertrud :)


tofflorna jag fick av mamma och pappa :) älskar dom!


nya högtalare av mamma och pappa! :)


och sen fick jag 2 kockböcker en av peter, christina och killarna och sen en av brolle (hund) hihi :) men nu blir de att laga mat!


och sen fick jag en ballong av alice :D jätte gullig.<3

och sen fick jag massa pengar också, har ingen bild på de.
men jag är sjukt nöjd med dagen faktiskt, fick de jag hade önskat.

men nu ska ja sova och ladda inför sista skoldagen på veckan.
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0