Sitter i skolan.

Har jätte tråkigt just nu, sitter och väntar på att matten ska börja men den börjat inte förän om 20 minuter vilket är drygt. Den här dagen har verkligen gått fort, men de är bara för att vi inte hade någon svenska i morse och sen engelskan gick sjukt fort. Efter skolan ska jag möta upp Alice och sen ska vi åka till karby och hälsa på men jag ska också lämna tillbaka lite saker också från 9:an, och sen ska vi hem till mej och sen blir de upp till ishallen och kolla på när hon tränar sen blir de hem till och fira mej igen och sen att Jenny kommer senare ikväll också :) Jag är så sjukt nöjd över min födelsedag igår. Men nu orkar jag inte skriva mera.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter alices blogg om hon har någon :)

2011-10-04 @ 13:36:26
Postat av: Diana

Ha en fin tisdag :)

2011-10-04 @ 13:50:33
URL: http://dianaosterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0