käraste syssling.

BLOGG RAPE! snäll sådan..
ville bara förklara för er hur underbar denna människa är och förklara för min finaste Caroline hur extremt jävla mycket jag verkligen saknar min gossiga 08. Snart är det sport lov. Förra sport lovet spenderade jag ju i stockholm, dvs i fjol men iår har jag så mycket att göra samt att de får lov veckan efter att vi fått vårt = super krock. vilket suger, något extremt.
jag tror inte ni förstår med ord hur mycket Caroline betyder för mig. Efter att ha setts några dagar första gången så klicka vi direkt. vi hade så jäkla skoj tillsammans och dummade oss på vårt vis. Och som vi så många gånger sagt redan så håller vi ihop, hand i hand tills vår tid i livet löper ut.
förlåt caroline för att jag inte hörde av mig tidigare och för att jag skriver här istället för att ringa dig, men våra samtal lyckas nästan aldrig bli så korta och jag ska sova.. vi hörs imorgon. och glöm aldrig hur mycket jag älskar dig! puss på dig min underbara.
//nellz med kärlek <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hejsan jag skulle behöva lite hjälp så de vore jätte snällt om du skulle vilja hjälpa mej problemet står på min blogg :)

2012-02-17 @ 17:28:56
URL: http://folkraceemelie.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej! Jätte fin blogg!!! Titta gjärna in på min blogg och kommentera poå min frågestund :)http://rpatinson.blogg.se/2012/february/fragestund.html

2012-02-18 @ 16:04:17
URL: http://rpatinson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0