vänner som inte kan ta en förändring är ingen äkta vän.

min helg har inte vara toppen de är en heldel som har hänt, men orkar inte berätta allt nu kan ta de imorron när jag har mer tid. tyvärr så kommer jag inte ha tid att blogga så mycket för jag har sjukt mycket med skolan just nu har ett arbete som ska vara inne den hära veckan och de är ett ganska stort arbete men sen har jag en del matte att göra och så, men jag kommer att blogga så fort jag hinner de :)
men jag hoppas ni har haft en bra helg ialla fall.
bjuder på en bild också.


Kommentarer
Postat av: Linzie Neon

Hej! <:

Tänkte bara säga att jag har en veckans blogg tävling just nu, där man dessutom kan vinna ett litet pris. Om du vill så kan du gå in och anmäla dig här: http://sockerbubbla.blogspot.com/2012/02/tavling-veckans-blogg.html



Puss! <3

2012-02-06 @ 16:24:00
URL: http://sockerbubbla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0