1 januari 2012

har inte bloggat på ett tag men har haft annat att göra.

men nu är de så att de är ett nytt år och jag hoppas att de blir bättre än 2011 för då va de bara massa problem och ledsenheter och sånt och de ska jag försöka ändra på så 2012 ska verkligen bli mitt år. jag kommer göra en sammanfattning av 2011 någon gång i veckan när jag har tid :)

men saker jag lärt mej under 2011 är:
- att inte släppa in killar i hjärtat för lätt.
- har lärt mej hur killar verkligen fungerar.
- att inte lita på allt och alla vilket jag har en förmåga att göra.
- vet hur konserkvenserna blir om man ljuger för mycket.
- att de är bättre att tala sanning än att ljuga.
de finns säkert fler men de va de jag kom på nu.

sen ska jag ändra lite saker på bloggen också och de är att skaffa fler kategorier så de blir lättare att hitta olika inlägg och sånt.
min nyårsafton va ialla fall lyckad va med en person som verkligen betyder något för mej, och jag hoppas ni hade en grymt bra nyårsafton!
men nu ska jag snart sova så natti natti!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vacker header måste jag säga jappjapp!

2012-01-10 @ 20:40:07
URL: http://killbill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0